sape suruh bukak ?

ikut nak ? :D

Saturday, July 16, 2011

No one can ever replace you,

Sorry lah lama sangat tak update,
Bukannya xde idea, idea mencurah curah kot. 
Masalahnye, xde connection dan masa.
Sibuknye mengalahkan PM lagi, 
Padahal baru masuk U je kot. Menggelabah, hahaaa
Iyea, new life is *&$#@$$ * ok whats dat auni,
I mean busy lah.
Quizzes...Assigments...MidSemExam...
Oh my god, sila kuatkan diri saya yang lemah dan tak seberapa ni.
Harapnya boleh buat dengan jaya dan cemerlang :DD
Haaaaa!
Ni nak cerita, haritu kan adela sakit sikit kan, 
So x pegi class, And tak pegi clinic memandangkan clinic tu 'sejengkal' je jarak dia dari bilik,
Then esok macam da okay cket pegi la clinic, 
And you noe what?
That doc,
that DOC
that DOCCC!
dia cakap macam ni kat i ?
"Awakkan sakit semalam, yang awak datang hari ni kenapa?"
Okay fine.
Salah aku lah kot.
No need to be rude lah kan, 
Cakap elok elok xboleh ke?
Cisss, 
Pantang btol aku camtu.
Grrrrr, berasap je aku ..
MC pon x dapat. 
Burn class aku camtu je, 
So kepada doc doc sekalian, silalah bersopan kepada patient anda,
Maybe la sebelum ni awak pernah dapat patient yang kereknakmampusgilababipunyakerek,
tapi awak tak boleh lah buat camtu kat orang lain, 
faham?
Ok class ,
DISMISSS.
Saya nak pergi angkat call.
Muhammad Afif dah call tu :P
BYEEEE :)
Oh, tajuk tu merujuk kepada blog.
Ada faham?

No comments:

Post a Comment