sape suruh bukak ?

ikut nak ? :D

Saturday, January 29, 2011

saturday fever =)

Oh, jam kat laptop dah pukul 12.02am, maksudnya dah hari sabtu lah kan? ye, dah hari sabtu, awak takpayah nak bangkang saya. Akceli saya tak tau pun nak post apa , sebab takda idea, tapi ade orang tu sibuk suruh saya update padahal dia takde pun nak bace * HAHA mysista dah balik bermakna saya sudahpun dibekalkan dengan entertainment yang tidak berpenghujung, sebagai stokis bertauliah, die la yang selalu dwld cerita-cerita ni, bukan ape kan, selain dapat jimat tiket wayang, duit fares keluar jalan-jalan beli goreng pisang lagi, sokong cd cetak rompak kat pasar malam, baik kita dwld kan ? sape sokong sila angkat tangan *okay takpayah angkat tinggi-tinggi sangat sebab ketiak awak semua tu bukan wangi sangat pun, tambah-tambah dah tengah malam macam ni kan,

Tadi sebab bosan kan, saya pun pergi lah blog walking, then time saya jalan-jalan tu saya dapat lah ilmu kan, rupa-rupanya takboleh lukis gambar kartun perfect jasadnya becuz nanti time akhirat dia tuntut nyawa kat kita " BAKK NYAWA KAU KAT AKUU ! *sila baca dengan suara kuntilanak, so bila saya piker seram kut, then ada lagi la dia cakap jangan tunjuk gambar kita dengan orang tersayang * semua bla bla bla, nak baca? nah, Yuyu Zulaikha . Oh, btw dia comel :D

Erm, hari-hari duduk rumah jadi babysitter ni kan, banyak la ajar saya, sebenarnya susah nak jadi parents ni, Nak nak jadi isteri bekerjaya, susah tau. Nak manage masa lah semua, macam mama saya kan , dia kan cikgu, nak jaga anak murid lagi, anak dia lagi, anak suami lagi, anak rumah lagi, hmm, kesian saya tengok mama penat, dengan yayah meragam-ragam, nak kena layan lagi ryte? Fuh, nasihat saya kepada anak-anak kat luar sana, jangan nak buat perangai bila mak balik kerja ke, ayah balik kerja sebab dieorang penat, tau tak kerja tu penat? Awak semua apa tau awak tak kerja, saya yang kerja kat rumah ni pun penat. :P
Kalau anak saya tu kan, saya backhand dah. HAHA
Haa, so saya cadangkan awak semua baca buku ni, Aku Terima Nikahnya, eh saya bukan nak ajar awak semua kahwin awal, tapi this book is totally superb.Saya bagi empat bintang suku setengah. I've read that, lau awak semua nak pinjam kat saya pun tak apa, datang lah rumah ya *err, lupa taruk kat mana,

YAYAH
satu
KakNgah: "Kak Ngah minat Nickhun dengan Kimbum,"
Yayah : "Yayah minat Donghae dgn Saranghae,"
KakNgah : ????

dua
Yayah: Mama, boleh tak yayah nak buat facebook?
Mama: HAAA ?

tiga
Yayah : Papa tolong bukakkan komputer, yayah nak main games.
Papa : Eh, yayah mana boleh main komputer, nanti dapat mata empat
Yayah: Yayah nak mata empat !!

p/s: untuk pengetahuan anda, yayah ni budak 3 tahun yang baru nak masuk empat tahun =)

No comments:

Post a Comment