sape suruh bukak ?

ikut nak ? :D

Saturday, January 2, 2010

boleh tk nak welcoming 2010 now ? =p

Ok , pabila 12.00 tepat , maka bermula lah tarikh baru dalam kehidupan 1/1/2010 . Tak begitu teruja mendengar tarikh itu , sebenarnya nak post malam tu . tapi kemalasan tahap venus melandaa . Oleh itu . post jela sebelum balik ke asrama tercinta (esok) kemungkinan besar (target positif mencapai tahap 99.999% saya akan ambil SPM pada tahun ini . mana hilangnya lagi 0.001% ? Oh , itu berkemungkinan saya akan

-lari dari dewan
-ajal dah sampai
-xcdent
-dihalau oleh penjaga dewan

hmm, disebabkan 2009 banyak membawa kenangan terindah, terbaik, tergedik , terujaa, ter ape ape lagi . maka saya pon keluar lah bersama cik sitiaishahbtishak pada 311209 . Saya gerak sensorang sampai kat xxSOGOxx tetiba dia kol soh g sentul east bcoz uncleishak marahmarah . ahaha ! so then saya patahbalek g sentuleast , then dudok la kat situ. datang dua orang mamak mana tah . pegi smoke dekat saya ! omg , sgt amat lah tertensyen . gerammgeramm ! teros saya telefontangan dan membuka kotakmuzik. saya pasang sekuatkuat jiwa . dan mamak dua orang tu memanggilmanggil dan saya wat bodoh je =p baguskan saya ?
HAHA then uncle isHULK pun datang . saya un sesenyom jela . Lepas je uncle blaa , aisho pun memulakan pembebelan . then we began the journey (:
hohoho !
sampai je kat TS pegi kat wayang teros . tgktgk memang penuh betul . we choose SHERLOCK HOLMES and the movie was really awesome ! haha *dc tu hensem la . misai mengancam . n im pretty sure ada sambung . and sangat comform la nak pegi tengok !













btw, i dont like adler =p


sebelum masuk muvie , we went to the other hall , tumpang tgk muvie laen jap . HAHA kakak yg kat dalam uh tgk pelik je ouh ,



toilet



hohho =p




oh kami gedik . kau susah ?




Hmm, rindu na hangout lagii ouh . agagaa ! hmm , papa da kate . DIS year takde kuarkuar lagi . oh kena fasting dari keluar .WAA . xpe xpe (; 10 month to go . HAHA
byebye home
welcome RIBS

2 comments:

  1. wah interesting la journey u auni ! hha byk dugaan :) nti ak print tmpal kt bilek ea . haha :D

    ReplyDelete
  2. ok ! make sure adaa tau ! HAHAH

    ReplyDelete