sape suruh bukak ?

ikut nak ? :D

Friday, October 28, 2011

Everybody Love Friday

Friday - Penghulu Segala Hari

Alhamdulillah, syukur ketika detik ini saya masih lagi bernafas di muka bumi ini. Bernafas dengan pemberian yang diberi Allah, pemberian yang tak ternilai harganya.

Today is better than yesterday, I guess. Everything turns out pretty smooth. Result dah keluar. Alhamdulillah. Syukur kepada Allah. Sangat bersyukur. Mungkin tak sehebat orang lain, tapi saya buat yang termampu. Harapnya kejayaan yang tak seberapa ni tak buat saya leka, tak buat saya jauh dari-Nya.

I went out with my old-tilll-now friend, Ruhi Adila :)
Celebrating our result, hihi.
Dekat WW jeww pon.
Kita gelak-gelak.
Kita pergi main dekat Arcade.
Kita jalan-jalan.
Kita shopping as well as gossiping.
Kita tengok In Time. #MustWatchMovie


 


Its all about time. How we use our time. Time is money and so on. Cerita ni memang akan ajar korang something, kalau tak ajar tak tau lah, LOL. Aku tak nak la cerita kang tak suprise, rating dia aku bagi 9.2/10
Ending dia quite simple, assuming there will be In Time 2 tapi macam tak jugak , just wait :)

No comments:

Post a Comment