sape suruh bukak ?

ikut nak ? :D

Monday, May 23, 2011

Bila cinta, kini..

Tajuk tu tak berkena mengena dengan entry gua ni. Tiba-tiba je teringat lagu Gio- Bila cinta *yekot tajuk dia macam ni. Entah apa kejadahnya gua hupdate blog ni dua kali seminggu sehari, tangan gatal kot. Sebab nanti dah masuk U tak boley update. Tak ada laptop. Taknak hupdate guna my babyW yang comel tu. boleh bikin kerabunan I bertambah tau. Isk isk. *kesian la sikit !

CFS IIUM - Here I come. Pasal test APT dengan EPT tu redho sajalah kan, APT tu takleh bakpe lah. Relaks sudah. EPT tu nak exempted lah kalau boleh kan.Mari berdoa bersama-sama ye. Tak tahu la nak bawak beg besar ke apa? Sebab rasanya nanti nak kena transfer to Nilai terus kan? Heshh, Barang pun tak habis cari lagi, Setem hasil tu tak matikan lagi. Tak packing lagi. Eee budak ni. *chill suda ada lagi enam hari macamtu


Aku tengah melayan video nina ni ha, NINA IN JAPAN . Budak ni alolo comelnya! Geram aku. Mixed kot dia ni, Mama Japan and Papa dia UK kot? Mana tah. Ni aku dapat dari others blogger. Tadi bw lupa blog mana. Pipi dia tu merah je macam blushing. Comel aw awww~
Geramm ,  aku suka tengok baby 1-3 years bebel. Even macam kita takfaham pun. They look cute *like me
HAHAHA
Anak-anak ni, kita kena ajar dari kecil. Pay attention to them. Dengar apa dia cakap. Jawap apa dia tanya. Theyre in the process of learning. Thanks to her dad sebab melayan kerenah Nina ni. Aku ni kena melayan kerenah Yayah. Ill update her vids later :P
Dia pun ada vid tau, nampak tak gigih nye aku merakam tu?

No wonderlah dia ada banyak sangat fan :D

Till then :) Take care okay !

P/s: Thanks for keep calling may till this night , for remembering me always. I do remember you too :) And I will always. Even we are miles away far fr each other now, I always say I do. Take care always okay? Loveee Milo.

Hekhek.
Love is in the air

2 comments: