sape suruh bukak ?

ikut nak ? :D

Saturday, April 23, 2011

Sila Ambil Hadiah Ini , :)

Sekarang dekat internet ni kan, dah macam-macam promo. And just nak share, aku ada masuk satu web ni, I mean community, namanya, SAYS. Dia macam satu community untuk youth macam aku ni , share or kongsi pendapat. Or tanya something. Quite benefit, aku join benda ni dah lama dah, tapi tak aktif lah sebab busy dengan benda lain , HIHI.

Lepastu haritu check email ada la dia cerita pasal web ni, and aku bukak. Tengok-tengok dia tengah celebrate birthday dia, 3 years of growing :) So memang worth it la kalau join sekarang, :) Double benefit ! So aku pun macam join jelah balik, hehe. Mana tau dapat duit boleh beli chocolate :P

And now guess what? Ada berapa dalam account aku, HIHI. Adelah, dua angka :P RM ++.++
Benda ni tak tipu, ada orang dah cash out, so kalau rasa nak join something yang macam berpekdah sikit ni (hehe), mari lah join sesamaa !

Untuk tak menyusahkan korang, 


 ni untuk join community SAYS


ni untuk join contest dia,



Happy Sunday !




ps/: Aku baca berita pasal KD tu, ishh taksuka la, dulu aku dahla minat dia :((

No comments:

Post a Comment