sape suruh bukak ?

ikut nak ? :D

Friday, February 11, 2011

takpayah baca -___-

Hari ni bosan, sungguh bosan. Entah taktahu kenapa bosan, bila bosan makan, makan apa tadi? Macaroni goreng style kampung.Habis cili melekat celah gigi. Itu bukti gigi aku rapat-rapat, bukan jarang-jarang macam kau. Taktau macammana style kampung? Google sendiri. 

Hari ni bangun lambat. Eh tak. Akceli awal. Tapi malas nak mandi macam biasa, lepas bangun berangan jap, tertido balik. Bangun , berangan balik, tertido balik. Bangun balik, Haishh.

Hari ni baru sedar bila flask air tu rosak semua benda nak buat susah. Bila susah nak buat air espesially susu.  
Nak buat neskafe pun payah. Terburai hajat nak cicah dengan biskut Hup Seng, oh biskut Hup Seng lagi sedap dicicah berbanding biskut Jakub tu, * ini realiti.


Hari ni papa balik dari Mempaga, bawak balik sourvenir dari site, RARE items, rare lah kut. Apa nama benda tu? Rhino Beetle, i got one as my pet . HOHO, panggil dia B  boleh? Takboleh? Ok, tukar jadi A.
Tadi papa pegi amik kaklong, lepas tu yayah turun tanya papa mana, gua slumber jawap 
" pegi amik kaklong, " Lepas tu dia meraung lah pulak. Adess -___-, ter paksa praktik kan pembelajaran sesi pujukmemujuk dengan tutor takbertauliah. Alhamdllh, berguna :P

Semalam keluar pegi breef kerja tuh, memang penat habis. Kaki ni rasa nak tukar kaki lain je.Eh, takjadilah.Bukan salah kaki tu, salah gua gatalgedikgedikmanja nak pakai wedge,
 tak bukan salah aku, salah kasut tu lah, bukan jugak kot. Salah pakcik teksi yang aku tahan 4 kali tapi takberenti, mungkin dia taknampak aku. Tipu lah taknampak aku, rasa macam nak carutcarut timetu, budu.

Esok, ada kelas account. Kursus sebenarnya. Ye, aku nak amik account, apa masalah ?
Oh lupa, Muhammad Naqiuddin Mahmud, terima kasih hantar Kek Birthday kat gua. Lepas ni gua hantar muffin balik dekat lu, amacam? Fairkan ?

Yes, pelik karangan malam ni.

No comments:

Post a Comment