sape suruh bukak ?

ikut nak ? :D

Sunday, January 2, 2011

yesterday

OMG ! I'M SHOCKED !!!

As always, saye memang suka tidur lambat --' . Bukan sebab bergayut ke hape tapi saya memang tak reti tido awal, noctural . Then, malam semalam, i do read novelss macam biasa la. Walaupun dah ulang berapa kali pon memang ulang je lagi sebab bosan gila rasa macam nak pegi pasar malam main lampu kelipkelip je. Duhh : / . Tengah2 baca nov tu. Dengar bunyi something kat bawah kan, tapi cam buat biasa2 jela. Malas nak rase pelik2 sebab hari tu once , aku rasa cam ada orang pecah masuk jiran belakang punya rumahh. Tup tup tengok memang dah ada orang panjat tiang letrik tu. Aku punya la doa dia kena shocked * HAHA, so i told my mum, gila muka aku cuak time tu. Tapi mama cakap takde pape just orang tu tertinggal kunci rumah so dia kena panjat ikut pintu belakang. Aku tak puas hati so i mengintai-ngintai dari bilik. Rase macam nak call police je time tu, Arggh, rupa-rupa nya memang aku salah sangka *su uzzon dengan orang tu. Sebab aku dengar dia cakap " kak *^$$%@, takboleh panjat la, susah ni tula sape suruh tinggal kunci bla bla blaa.
Sejak dari tu aku dah malas nak rase pape dah, HAHA

The second time tu, aku nak gi dapur minum susu * Ade orang pesan minum susu sebelum tidur, dapat bantu tumbesaran . Time tu around 2 o clock in d morniin camtu, so tetibe aku dengar bunyi kat pintu belakangg , FUHHHHH menyirappp aku time tu. Sorok jap belakang pintu dapur sambil pegang mug. Dah ready nak baling dah bila perlu ! Aku tengok cam ada bayang2 ikut tingkap. Ushhh, tak berani nak sergah ! Panggil my bro kat atass. cakap kat dia tolong. Ade ke patut die suruh aku g tengok dia nak tggu kat situ je? Kejam tak kejam camtu. At last dia pegi gak bawak penyapu, OUHHHHH god ! tu kucing rupanya. grrr, 

Then berbalik kepada kisah malam semalam, aku buat biasa2 kan, esok pagi papa tanya, " Oni, semalam ada member datang rumah tak, " . Aku pun jawap, " mana ada" , then papa cakap lah, Ouh, so then memang ada orang pecah masuk rumah kita la, ikut pintu depan sebab pagar terbukak luasss ! 
Aku pun terbeliak beliakk ar , g tengok luar kot ada pape yang hilang, thanksss god. takde. Heee, and nasib baik semalam aku tak tidur bawah, haiihhh. Dah la aku ni penakut, aigooo.

2 comments: