sape suruh bukak ?

ikut nak ? :D

Friday, December 10, 2010

batu caves, l e m b a b =.=

HAHAAAAA, bile semua orang dok sibuksibuk pasal "SPM its over" , im not feeling to write anything bout it, sebab tahla, memang takde feel habis skulah. i do miss school <3 'padahal baru berape hari bla kot', terutamanye lah dekat bunda saya, Puan Siti Khadijah , ( umi, anakanda love you! ) HEEEEE,



Tujuan utama i do write this day bcoz of this is MY day, tadi kan aku keluar dengan mira and nina,
( adi tak ikot )  , tunggu dieorang dekat SOGO, but semalam tu aku sleepover dekat rumah ruey, dengan dia and shiro, gossip-ing, sharing about us almost sampai pukul 5 AM, jugak lah, ( haihhh ), then agak-agak pukul 8.40 aku make a move balik rumah. siapsiap dengan baju tak iron semua ( kakak bawak iron pegi u) aku pon gerak ikot line KTM batu caves, sampai sana kiteorang serbu SOGO carik kasut. HAHAH


Agak2 dah pusing  sogo and dapat kasut kiteorang terus la jalan2, and for the second time, aku pegi beli sliparjepun RM10 tu sebab tak tahan pakai heels (: sorry ! btw, miraa pun beli skali so fair and square lah kan , OHH ye, tadi kan hari JUMAAT, tapi ape yang aku nampak la, there's lots of boy and man yang MUSLIM tapi tak pergi pun solat jumaat, hmm aku pun tak tahu nak cakap ape, padahal ade je masjid kat situ, deyy, tutop la kedai tu kejap pegi solat ape salahnye. ALLAH bagi cuti ke? aku pun takde la baik sangat tapi we do's bnde yang ke arah kebaikan lah kan ? (: bak kate sumeone," jangan benci pesalah, benci perkara salah yang dia buat " ryte you ?

otw balik tu sumpah kelakar, aduhh, mule aku pegi la naik ikut ktm kat BANK NEGARA tu, tuptup macam mana plak aku boleh ada kat kepong? kesian mama , kene tggu lame, last last aku suruh mama balik dulu, no need to pick up me aku balik sendiri naik taxi *berdikari kan ? :P
Aku pun gerak la patah balik train kat BN tu.
Bile sampai, ade la dalam 1/2 hour jugak aku tunggu, siut je aku sampai tertido2, mamat sekor ni pandang pelik je kat aku ( sebab aku bersila kot ) , ahh, suke hati la, bukan bapak die punye stesen, pakcik tu tak cakap pape pun ,

oh time aku kat masjid kan ade sorang makcik ni cam bajet kamcing plak ngn aku, kiteorang borak2 lah kejap then die bla gi tido. HAHAA * die kate diepenat baru balek kursuss, kesian die.
time dekat KEPONG, ade sorang atok ni bawak die punya cucu jalanjalan, dohh COMEL GILAAAA!
suweeet~~

cucu die cakap kat atok tu camni " atok kredit dah habes, tinggal 15sen je", atok tuh g
elak je then cucu die tanya lagi " atok, kita dah takde duit, balik nanti kene beli tiket tak ? " aduhai, sumpah sweet, atuk tu gelak lagi, pastu aku rase cam die pegi solat kejap ke ape, then otw balek kat cucu die, die tegur aku," haa cu, nak pegi mana ni" ........ kiteorang borak, at last aku conclude atok tu superb beb! hahaa,
anak die semua berjaya (: bangge je die cite kat aku tau . sek baek la, anak die semua tak lupa diri .

haaa, sambung balik dekat BN tu, agak2 dah sampai train tu, aku sempat usha sorang men in black ni (:
kelakar ohh, muke die cam datok tapi kan, die layan ipod cam budak muda je, salute lah.
Bile train da smpai semua orang serbu, aku at last jadi orang last masok , aku berdiri antara dua orang mamat berkulit hitam manis HAHAHA, uncle okay? tuptup, ade due orang minah ni lari2 pade escalator nak kejar train, sklali die smpai die tolak badan die masuk train, pergh, badan dah la semangat, agak2  la kak, tggu jela, train tu da penuh kan, malu doh aku. die buat aku yang malu.
Bile train tu dah jalan aku tanye la uncle tu , ni train nak balik batu caves ke, die kate tak , ni nak g sg buloh, aduh, aku rase cam nak nangis je time tu, pastu aku tanye la " kalau saye tukar train kat putra boleh? " pastu die kate boleh, aku cakap thanks,
aku pon turun la kat putra. Pelik gak camne aku leh jadi peramah. HEHEHE
bile turun je kat PUTRA aku tengok takde train g BT CVES
aku rase cam nak nangis je time uh, mate dah kacekace dah

Aku kol mr ****** then cakap2 dengan die, sekbaek aku tak nangis, tanye camne nak balik je ar, haha.
AT LAST, ade gak train tu, aku pun balik smpai la batu caves.
SMPAI je aku tggu teksi, then balik rumah.


perghh, lepas ni insaf ! aku taknak balik ikut line komuter tu , siriuss!

No comments:

Post a Comment