sape suruh bukak ?

ikut nak ? :D

Wednesday, December 16, 2009

whats wrong with the world momma ?

Hari ni bangun lambat ): Rugi je 1 pagi , ni semua pasal si **** tu ! Eee , geram betul ! Kalau nak kol minta tolong tu aku boleh terimaa la . Ini nak meng***** pulak ! Panggil2 aku **** , igt aku kecik lagi ape ? dah besar la, geli tau tak ? Hei, kat perempuan lain kau nak buat boleh lah , kat aku ? SORY pegi naik lori pun belum tentu kau boleh buat . Pikir senang senang je nak ayat aku , cakap nak berubah lah , tu lah , ni lah , tah kali ke berapa aku dengar ayat tu ? Cmon la boys ? takkan nak berubah pon u need a gurl to guide you ? Hei , mintak tolong atas sanaa lah , if Dia tak bagi , sampai bila pon tak boleh nak berubah la . Use your brain , yang paling aku nak marah skali time aku cakap Innsyallah tu , die boleh kataa " ape insyallah2 ni "

bayang kan ? OH GOD ! , aku rasaa nak sepak je die time tu . for boys out there , jangan la jadi macam mangkukayun seorang ni ? oke ?


mood : moody .

No comments:

Post a Comment