sape suruh bukak ?

ikut nak ? :D

Saturday, December 19, 2009

err, takde motif

bismillahirahmanirahim..


YA ALLAH, jika aku jatuh cinta YA ALLAH, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya pada-MU agar bertambah kekuatanku untuk mencintai-MU.


YA MUHAIMIN, jika aku jatuh hati. izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut pada-MU agar aku tidak terjatuh dalam jurang cinta nafsu.


YA RABBANA, jika aku jatuh hati. jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hati-MU. YA RABBUL IZZATI, jika aku rindu, rindukanlah aku kepada seseorang yang merindui syahid di jalan-MU.


YA ALLAH, jika aku menikmati cinta kekasihku YA ALLAH, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di satu pertiga malam terakhir-MU.


YA ALLAH, jika aku jatuh hati kepada kekasihku YA ALLAH. jangan.. jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepada-MU.


YA ALLAH, jika KAU halalkan aku dengan kekasihku, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakn aku kepada cinta hakiki dan rindu abadi hanya pada-MU YA ALLAH


padahal copypaste je ?

No comments:

Post a Comment