sape suruh bukak ?

ikut nak ? :D

Wednesday, December 23, 2009

between the ERASER and RULER

dush , tajok tkd kena mengena . HAHA
adoi , borink gilaa <33
asik wa hw je , penat ouh , tapi tak habeshabes gak , eee .
btw ,

untuk semua
PMR candidates 2009
wishing you all the best
may past with flying colours <33
especially for AMANAH's (:
kena beat 1 GOMBAK tau ?


ohh , rindu pulak kenangan jadi F3 ,
seronok GILA punya tak terkata

tapi ,

sekarang dah tua !
nex year SPM  ^~^


oh god *ayat peberet



untuk rakan / kawan / sahabat
yang paling/amat disayangi


thx la for everything , sure i wont forget you , cumaa perangai aku je memang macam ni . once you kenal you akan kenang la perangai *terok ni smpai bebila HAHA
i dont n wont care if kau taknak kawan aku , sebab aku sedar perangai aku camna . Suka mainkan perasaan orang kan ? SORRY lagi sekali. tapi harap kau taksalah sangka . selama ni aku bagi layanan baik sebab kita kawan * repeated , kawan . tapi once dah jadi macam ni ? aku tak tahu la nak cakap apa

sorry for everything


* maaf  teremosi ,
tapi suka hati aku la weh ! blog aku !
azim kau jangan kutuk !
hahah .

No comments:

Post a Comment