sape suruh bukak ?

ikut nak ? :D

Wednesday, November 25, 2009

hari yang CERAH !

Ohhh hoo hari ni dapat melihat dengan baik sekali . Mata sudah semakin sembuh sembuh (: Seronok tak terkata. Tadi mama kate nak balik kg hari ni , tapi tak jadi sebab bnyak hal tak setel lagi so tak kesah pon . Cume ade due org budak tu je yang kecewa sampai taknak mandi . HAHA . Hari pon gembira sebab dapat lirik lagu cun saja by sleeq. thx irfan sebab carik kan kat aku ! HOhoh . The reasons why i like this song is?


1) lagu ni sedap
2) lagu ni sedap sedap
3) lagu ni sedap sedap sedap


cun saja –sleeq


Chorus:
Lagu ini bukan di radio setiap hari untukmu
Lagu ini tidak perlu kau kembali kepadaku
Lagu ini hanya ingin kau fahami ku sudah teruskan hidupku
Semuanya cun saja

Tak perlu tinggalkan pesanan
Tak perlu buat panggilan
Ku tak perlu lagi kalau kau cuba mintak maaf
Lupakan sahaja
Diriku cun saja

Duduk di rumah seorang saja
Menulis lagu cinta
Menggunakan kisah ini tuk ceritakan

Chorus
Alyph:
Cun hidupku kini cun saja
Sejak kita memang cun semuanya
Sejak pisah itulah permulaannya untukku berhati-hati dgn buaya
Ngap ngap pendirianku tegap
Jumlah kali kita bertengkar memang genap
Untuk aku ke tahap ini silap kita memang patut sama-sama kene sepak pak pak
Tapi bukan niat aku tuk salahkan dirimu
Aku sedar ku juga ada kekuranganku
Tapi kalau bersifat mementingkan diri sendiri untuk kebaikkan bukan kurang ajar itu

Duduk di rumah seorang saja
Mengarang lagu cinta
Dengan mengembalikan kisah kitakan tapi jangan perasaan
Ohh..

Walaupun ini bab yang baru ada masa arah ku tak tentu
Tetap rindu kehadiranmu, tidak patut
Kerna ku takut

Chorus
Lagu ini,
Tandanya kamu masih sayangkan ku
Walaupun sudah tidak bersama lagi

Lagu ini,
Tandanya ku masih rindukanmu
Walaupun sudah tidak bersama lagi

Lagu ini,
Dengan lagu ini ku ingin memberitahu kamu bahawaku okay
Aku okay

Lagu ini,
Dengan lagu ini ku ingin memberitahu kamu jangan cakap tak boleh



lantak korang la kalau nak kate lagu ni tak sedap ke ape . ni lagu AKU ! Hehe .
Sejak bile auni pandai rebel ni? Ngehehe , sejak semua org tak reti menghargai kesopanan dan kesusilaan org lain .
Lain kali jangan cakap ikut sedap mulut je . kang tak pasal pasal kene laser balek ngn aku . nak ?
Men ikot sedap hati je kate aku macam-macam. 


Maaf rakan/kawan./sahabat ,
perangai saya terok .
jangan kawan dengan saya (:

hehe .


HA !
peringatan untuk anda semua .
Saya tidak suka diganggu pabila


1) sedang mengantuk tahap gila punya gaban tak cukop tidur ( tapi kalau tidok tidor ayam tu tak kisah la)
2) sedang tekun membaca ( tak kisah la novel/komik/majalah/suratkhabar/suratcinta)
3) ketika sedang menikmati makanan (terutamanya time kebulor)


(:

Lagi lagian,


Jangan cakap apa2 pasal saya kalau tak tahu pape yea ?



harap maklum .






No comments:

Post a Comment