sape suruh bukak ?

ikut nak ? :D

Saturday, October 17, 2009

kalau aku ade MOTOR (:

HEADLINE 


tu aku tringat ayat raje time sembang kat umah ruhi tadi. x habes2, haha, btw, im soo tired today, hari ni bz gilaaa (tapi bestt). First, pagi i wake up early at 6.45 am. haha early sgt, tu pon sekbaek ade org kejot kalu x x bangonnye, then i ta tdo balek taoo, aftaa suboh i on9 n siap2 na gy beli barang 4 balek asrama, then balek tros papa drop me pegi rumaa dayah, i nak pegi skula arini then pegii la ngn dayaa, na jumpe dieorang dalame tajumpe (rindu) hahah. afta lepak dengan dieorang agaak lame la around 3 hours jugakk, i dgn dayaa bla g jj, then kak tqa kol ajak g anta nae tm balek, act b4 tue die kol cakap die na pegi skula. ime aku kat jj teringat tetinggal hw cekgu +math . gile mati kalo tak antaa. so kene la patah balek, amek hw, then nek kete kak tqa balek (:


afta balek je

teros siap siap mandi. kene bebel jap. hahaa. x lekat kat rumaaa. well well, afta dat, rueyy datang amek kat rumaa. (ade o.house rumaaa dye) ramai tadii datang ade clsss mate die. then membee lame pon ade, cipok, zaki rajaa, adie, ANAF (: ahaa. anaf jahat siott, curik curik hp org. hurmm, then 1015 aku da nak balek, tapi x de sape pulak na amek, at last . die datang amek aku, (:
balek sesame borakborak. mati aku kalu awek die taw . kekeke.

altough im tired, i do happy today (:

No comments:

Post a Comment